Urodzinowo

Hej 😀 Witajcie po przerwie (znowu). Zawsze obiecuję, że będę pisać posty częściej więc teraz gdy przez dłuższy czas nic nie dodam piszcie mi w komentarzach, na mailu, fejsie, wszędzie gdzie tylko się da 😛

Wczoraj dostałam na urodziny od cioci przepiękny lakier z Avonu, który od razu przypadł mi do gustu. Wypróbowałam go na jednym paznokciu i zdziwiłam się, że przy jednej warstwie wygląda tak ładnie.Zdjęcie2858

Dzisiaj dostałam jeszcze od przyjaciółki 4 lakiery, które też bardzo mi się podobają 🙂 Szczególnie ciemny fioletZdjęcie2862

Dzisiaj połączyłam te dwa odcienie 🙂 ( paznokci nie piłowałam ani nie robiłam z nimi nic innego )

Zdjęcie2844 Zdjęcie2845 Zdjęcie2846 Zdjęcie2847 Zdjęcie2851 Zdjęcie2853   Zdjęcie2864

Recenzję zobaczycie w innym poście 🙂

P.S. Myślicie, że wygodniej byłoby się przenieś na inny blog, np. blogspot , ale zachowując ten ? Piszcie koniecznie, bo się nad tym zastanawiam 😉

5 thoughts on “Urodzinowo

  1. Śliczna ta mięta! Jeden z moich ulubionych lakierów to OPI My Lifesaver, podobny do tego twojego, nawet go gdzieś mam na blogu – zawsze mnie ten kolor na paznokciach wprawia w dobry humor, pomimo tego, że z moim kolorem skóry nie wygląda idealnie 😉

    A jeśli chodzi o blogspot, ja go nie cierpię, WordPress all the way 🙂

  2. Blogspot jest trochę dziwny, aczkolwiek ma jeden + 🙂
    Plusem jest to, że gdy piszesz post i Ci się odświeży, to tekst pozostaje.
    Ja planuję mojego bloga przenieść na wordpress 😀
    Oczywiście to jest Twoja decyzja, więc gdy chcesz to możesz mieć na bloggerze ;^

  3. Pingback: W kolorze zimy … | Świat według lakieromaniaczki

Czekam na Wasze komentarze :D Postaram odwdzięczyć się tym samym :)

