Paznokcie w kolorze fioletu

Hej 🙂 W końcu jakieś zdobienie 😀 Jak na razie skończył mi się nawał sprawdzianów więc korzystam z okazji 🙂

Po dłuuuugiej przerwie zabrałam się do wykonania zdobienia. Sama aż się zdziwiłam, że po dłuższej pauzie pomyślałam o ombre, które według mnie nie jest wcale takie proste jak to się może wydawać 🙂

Moje „przyrządy” 🙂

Zdjęcie3007

 

Zupełnie przed wykonywaniem ombre zajęłam się odsuwaniem i wycinaniem skórek. W tym celu najpierw nakremowałam ręce moim nowym kremem z Rossmana, który widzicie powyżej ( nie wiem czy pamiętacie, ale miałam jeszcze taki zielony i są to moje ulubione kremy do rąk) , następnie na skórki i paznokcie nałożyłam grubszą warstwę preparatu do zmiękczania skórek. Potem drewnianym patyczkiem odsunęłam skórki, a następnie za pomocą cążek wycięłam je. Potem znowu nakremowałam ręce ( w ostatnim czasie robiłam to bardzo rzadko, nawet olejowanie paznokci z lekka zaniedbałam).

Po tym całym zabiegu nałożyłam warstwę białego lakieru ( 1 grubą warstwę albo 2 cieńsze) . Gdy paznokcie mniej więcej wyschły to użyłam lakieru w kolorze ciemnym fioletowym oraz jasnym fioletowym, takim fiołkowym. Każdy wie jak się robi ombre więc nie będę podawać szczegółowych instrukcji 🙂 Na koniec nałożyłam warstwę top coat’u przyspieszającego wysychanie, który jest Wam już znany, i którego zapomniałam umieścić na zdjęciu 😛

Zdjęcie2996

Na koniec trzeba było oczywiście oczyścić skórki wokół paznokci 🙂

Zdjęcie2998

I oto efekt końcowy

Co prawda zamierzałam osiągnąć inny efekt, chodziło mi o mniejszą granicę między dwoma kolorami, chciałam żeby jeden kolor przechodził w drugi,ale mimo to wydaje mi się, że to chyba najładniejsze ombre jakie kiedykolwiek zrobiłam 😀

P.S. Wysyłajcie swoje pomysły na mój mail – gdy nie będę miała czasu na żadne zdobienie to chętnie opublikuję Wasze pomysły, aby rozwiać nudę na blogu 😀

3 thoughts on “Paznokcie w kolorze fioletu

Czekam na Wasze komentarze :D Postaram odwdzięczyć się tym samym :)

