W kolorze zimy …

Heja 🙂 W ostatnim czasie trafiły w moje ręce 3 lakiery z avonu. Pierwszy, który dostałam od cioci na urodziny i dwa kolejne, które ostatnio zamówiłam sobie sama. Dzisiaj jest to ładny brokatowy turkusowy ( tym drugim też miałam już pomalowane, ale zapomniałam zrobić zdjęcie więc recenzja będzie innym razem). Szczerze mówiąc, gdy ponad tydzień temu pomalowałam sobie jeden paznokieć na próbę to byłam trochę rozczarowana. Miałam wrażenie, że w ogóle go nie widać i byłam do niego trochę uprzedzona. Dzisiaj jednak zdecydowałam się na niego i faktycznie krycie ma przeciętne, ale bardzo mi się spodobał. Zamierzony efekt spełniły 3 warstwy, ale mimo to paznokcie bardzo szybko mi wyschły 🙂

Zdjęcie3092

Kolor różni się od rzeczywistego, zdjęcia robione są późnym wieczorem przy użyciu lampy.

Zdjęcie3087

Paznokieć na palcu wskazującym niestety złamał mi się 😦 ( pierwszy raz od kilku miesięcy)

Zdjęcie3088 Zdjęcie3089 Zdjęcie3090

2 thoughts on “W kolorze zimy …

Czekam na Wasze komentarze :D Postaram odwdzięczyć się tym samym :)

