Świąteczne paznokcie

Dzisiaj paznokcie idealne na święta 🙂 Co prawda normalnie pomalowałabym paznokcie na odwrót jednak nie chciałam, aby czerwień rzucała się w szkole i długo zastanawiałam się, który kolor ma górować i ostatnim zwycięskim argumentem było to, że czerwony podkreśli mój złamany paznokieć dlatego czerwony zamieniłam na złoty.

Dodatkowo chciałam Wam się pochwalić, że kupiłam sobie tasiemki na paznokcie, ale o nich rozpiszę się w innym wpisie. Złoty lakier- metaliczny- to ten ostatni, który zamówiłam sobie z Avonu. Schnie on bardzo szybko, no i dobrze kryje. Lubię takie lakiery 🙂

Zdjęcie3137Zdjęcie3136

Zdjęcie3129 Zdjęcie3130 Zdjęcie3131

Od razu mówię, że paznokcie malowałam na szybko o ok. 23 więc widać efekty, ale myślę, że gdybym się przyłożyła to wyszłoby fajnie 😉 I jeśli już zdecydujecie się wykonać takie zdobienie to zamieńcie kolory- tak, aby przeważał czerwony, a złoty żeby był dodatkiem na kciuku i palcu serdecznym. Moim zdaniem wygląda to o wiele, a ja zrobiłam to odwrotnie tylko ze względu na szkołę, ale następnym razem nie będę się tym przejmować.

P.S. Wysyłajcie swoje świąteczne zdobienia na mój mail magdadomaros07@gmail.com, które opublikuję na blogu, aby każdy mógł brać inspirację 😀

2 thoughts on “Świąteczne paznokcie

Czekam na Wasze komentarze :D Postaram odwdzięczyć się tym samym :)

